Thursday, November 15, 2007

Формулари

Да би осигурање покрило штету возачи морају да испуне одређене формуларе у којима, изнеђу осталог, што краће треба да опишу несрећу у којој су учествовали. Бисери који следе узети су из формулара америчких осигуравајућих друштава.

  • Враћајући се кући, ушао сам у погрешно двориште и ударио у дрво које немам.
  • Други аутомобил је ударио у мој, не дајући никакво упозорење о својим намерама.
  • Мислио сам да је прозор аутомобила отворен, али сам схватио да није када сам гурнуо главу кроз њега.
  • Сударио сам се са паркираним камионом, који је долазио из другог правца.
  • Камион је прошао кроз мој ветробран, право у лице моје жене.
  • Тај тип је био по целом путу. Морао сам скренути неколико пута пре него сто сам га лупио.
  • Почео сам се клизати по путу, бацио сам поглед на ташту, и слетео преко насипа.
  • Покушавао сам да убијем муву, кад сам ударио у бандеру.
  • Док сам прилазио раскрсници, знак се изненада појавио на месту где никад пре није био. Зато нисам успео на време да закочим и избегнем несрећу.
  • Да не бих ударио одбојник аутомобиле спред мене покосио сам пешака.
  • Мој аутомобил је био легално паркиран, кад је кренуо унатраг и ударио у суседни.
  • Рекао сам полицији да нисам повређен, али кад сам скинуо капу, увидео сам да имам фрактуру лобање.
  • Пешак није знао на коју страну да бежи, па сам га прегазио.
  • Видио сам старијег господина успорених покрета и тужног израза лица, како се одбија од хаубе мог аутомобила.
  • Испао сам из аутомобила док је слетао с пута. Касније ме је у јарку нашао неки пас луталица.
  • Бандера ми се брзо приближавала. Покушао сам да скренем с њене путање када ме је ударила.

No comments:

Post a Comment