Thursday, January 24, 2008

Резање

Администратор и његов ЦД Службеник долази код свог систем-администратора… - Чуј, цркао ми је резач, а морам да идем за пола сата. Сними молим те моју презентацију на ЦД, налази се у мом Доцументс фолдеру… - Презентацију на ЦД? Па колико је то велико? - Па ваљда мега или два, стаће лако! - Али на ЦД стаје 700 мега! - Па да. Значи, стаће. - Па нећу ваљда да режем диск од 700 мега због пар мега!? - Али ЦД кошта десетак динара. - Па да, али на њега стане 700 мега! - Добро, ево ти 20 динара. - Ма не, није ствар у парама, него нема смисла тако мало стављати на ЦД, штета је… - Добро, даћу ти свој ЦД… И још плаћам пиво! - Ма није у томе ствар… пошаљи себи е-маил-ом презентацију па нећеш трошити диск. - Не могу, немам Интернет у хотелу. - Позајмићу ти мој УСБ диск. - Ма немам УСБ на лаптопу. Нарежи ми ЦД, молим те. - Иде Милан са тобом, могу дати њему на УСБ диску. Он има нов лаптоп. - Милан иде у други хотел. - Па добро, видећете се пре презентације… - Ама, нарежи ми ЦД. Једноставније је. - Па у чему је проблем? Одете на пиво пре презентације… - Презентација је у 10 ујутру, побогу! Нећу ваљда да пијем пиво за доручак? - Ма добро, можеш и кафу… - Молим те нарежи ми ЦД. Имам још мало времена, морам да покупим одело са хемијског. - Ма бих, али ако се може некако другачије, ипак… - Ма где ћеш једноставније… - Даћу ти свој лаптоп, али да ми га одмах вратиш! - На твом лаптоп-у је глупи Линуx, нема Мицрософт Оффице. - Па имаш ОпенОффице.орг, и он чита ППТ фајлове. Још је бољи од Мицрософт-овог, можеш да одстампаш у ПДФ и… - Верујем да ради и да је супер, али ја не знам с тиме да радим, запеће ми нешто… - Доди, сада ћу ти показати! - Човече, немам времена да сад учим ОпенОффице, нарежи ми већ једном тај ЦД. Мо-Лим-Те! Дацу ти три ЦД-а да би ми нарезао тај један! - Ни пет посто простора… А оно остало да зврји празно… - Па добро, нарежи презентацију и додај 600 мега порнића. - Еееее, то си могао одмах да ми кажеш, ево сад ћу!

No comments:

Post a Comment