Wednesday, July 16, 2008

Остављање

Шта каже мушкарац својој жени (у односу на националне, верске, политичке и менталне преференце) када му, са кофером у руци, објасни да га оставља због другог:

Атеист: Не верујем.
Будист: Само да си ти сретна .
Католик: Ја сам крив.
Јеврејин: Вратићу ти!
Православац: Марш у п**ку материну
Агностик: Зашто немаш обојицу?
Мормон: Једна мање-више…
Меланхолик: Убићу се!!!!!
Колерик: Убићу те!!
Апатик: Добро…
Песимист: Знао сам .
Оптимист: Узми кључ - за сваки случај.
Реалист: То је мој кофер.
Наивац: Када се враћаш?
Рационалист: Немаш аргумената .
Скептик: Јеси сигурна?
Романтик: Али ја те волим !
Филозоф: Зашто баш данас?
Адвокат: То ће те пуно коштати!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Банкар: То ће ме пуно коштати!!!
Yуппи: Колика му је плата?
Либерал: Коначно слободан.
Комунист: Дужан сам да те делим.
Зелени: Иди бициклом .
Клерикалац: Гријешила си .
Социалдемократ: Поштујем твоју одлуку.
Словенац: Само да није Хрват!
Хрват: Само да није Словенац!
Албанац: Само да није Србин !
Србин: Само да је наш!

No comments:

Post a Comment